utorak, 1. prosinca 2009.

Malo starih božićnih radova



Kako je počeo Advent tako pomalo izvlačim svoje stare radove. To su radovi koji uveseljavaju moju obitelj godinama.
Prvi je vez napravljen prije 10-tak godina.
Predložak je iz njemačkog magazina ANNA . Uzorak je bio na indigo-podlozi koje se zapeglava na platno i zatim veze koncem. Moram priznati da je to bio izazov. Toliko Mrazeva i detalja ali krajnji rezultat je jako zadovoljavajući (barem meni!!)




Drugi rad je moj pokušaj malog Semplera. Motivi su uzeti sa raznih strana tako da se složila jedna cjelina. Radila sam križićima.
Priznajem da sa godinama i nakon što sam probala razne bodove od goblena do vezenja sve više volim križiće. Moj muž to komentira na sljedeći naćin – Što si starija to si više djete!-
Nije to daleko od istine.




Treći je i najnoviji!
Ovo je jedna abeceda koju sam nedavno našla na web-u i koja me razveselila svojom jednostavnošću a opet i ljepotom. Pa zar nije preslatka. Ta duuugačka kapa i smušena slova. Shema je nešto stariji freebie (Sampler Winter by Marika Belfiori - http://marikabel.splinder.com/post/18769246/Sampler+Winter ) i bila sam gotova doslovce za dva dana. Naravno kad imate materijala i vremena.

U originalu su plave boje ali ja sam si dozvolila varijaciju i zadovoljna sam.



2 komentara:

  1. Šteta što ti nije bolja slika prvog rada, nazirem da se radi o porpiličnom poslu, ali detalje ne vidim. S Božićnim radovima je jedini problem što kratko vrijeme možeš u njima uživati, nakon toga ponovno treba čekati mjesecima do novog Božića. Što se pak križića tiče, popularni su radi jednostavnosti, prilično veliki broj shema je namijenjen upravo križićima, ali nikako ne bih rekla da su isključivo bod za djecu, pogotovo ako je netko opsjednut savršenom pozadinom.

    http://romantales.mojblog.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj što se tiče slika , tu se još uvijek borim sa fotoaparatom. Pokušat ću slikati detalje ali uvijek nešto krivo napravim. Koliko god sam spretna sa iglom toliko me maltretira fotić. Eto nemožeš sve znati savršeno.

    OdgovoriIzbriši