ponedjeljak, 28. prosinca 2009.

Dragi moji blagoslovljen Vam Božić i sretna Nova godina



Iako sa malim zakašnjenjem (kod mene je prošli tjedan bila luda kuća), želim vam svima


U TIJELU ZDRAVLJE, U DUŠI MIR, U MISLIMA RADOST, U SRCU MLADOST, A U RADU USPJEH, PUNO SREĆE I LIJEPIH SNOVA NEK VAM SVIMA DONESE BOŽIĆ I GODINA NOVA!


Kako vrijeme prolazi brzo kad ne treba , tako sam i ja zaboravila svoj mali blog od silnih priprema i kuhanja, pronalaženja poklona i uređenja kuće za blagdane. Stavit ću i neke slike naknadno.

Sada je mali predah a onda još i doček Nove.

Svakako nastavljam dalje i bit će tu još puno radova i mojih ideja. Pusa svima, bok!!




2 komentara:

  1. Sretna Nova i tebi. Još puno takvih prekrasnih radova.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve najbolje i tebi! Ah kako te razumijem kad kažeš "Kako vrijeme prolazi brzo kad ne treba" :)

    OdgovoriIzbriši