utorak, 27. listopada 2009.

Novi-stari radovi



Nikako da savladam fotografiranje radova!!


Dvije sheme nisu mi dale mira sve dok ih nisam završila. Ovo drvo sam pronašla na web-u i MORALA sam ga napraviti! I eto nakon tri dana je gotovo. Mora se priznati da je posebno. Postoje varijacije sheme što se tiče boja.Ovo je moj izbor boja. Dimenzije su otprilike 22cm x 18cm.



Link ako nekoga zanima : http://www.amonamipierre.net/amapshop/lire/index.php?rubid=34



Isto tako tražeći na web-u nešto sasvim drugo naišla sam na jednu njemačku stranicu sa galerijom gotovih radova između kojih sam ugledala ovaj preslatki polumjesec sa malim Djedom Mrazom i morala sam ga imati!! Jedini način je bio mail i zamolba. To sam i napravila i nakon par dana veselje! Stigao je odgovor ali i shema sa kartom boja. Odgovor je došao od supruga gospođe koja je na moju veliku žalost prošle godine preminula od raka. Zato puuuno hvala gospodinu Günteru i neka je ovaj rad uspomena na gospođu Sabinu Hofmann ( link ako nekoga zanimaju radovi    http://www.stickbine.de/gal-alles.htm  )
Iako nije velika slika  (11x15 cm) dosta je komplicirana jer ima prekrasno isprepletene 4 zelene boje – vjenčića  sa malim brojem križića u komadu. Mora se paziti jer lako se izgubiti i prebrojati.  Moram se pohvaliti i reći da sam je iz veliko zadovoljstvo završila za  četiri dana.




Nema komentara:

Objavi komentar